Hej! Jag överväger att skaffa en liftdumpercontainer för att hantera avfall från vårt byggprojekt. Jag har sett att det finns många alternativ på marknaden, men jag undrar hur mycket man kan anpassa en sådan container. Kan man få den i olika storlekar och med fack för olika typer av material? Det skulle vara praktiskt att kunna separera byggmaterial från trädgårdsavfall. Har någon här erfarenhet av att beställa en sådan container? Vilka anpassningar rekommenderar ni? Tack på förhand!
top of page
ToppAktier
Analyser och diskussionsforum för Aktier. ToppAktier portföljen +1150%
bottom of page
Jag tycker att det är viktigt att ha en flexibel lösning för avfallshantering, särskilt när man jobbar med byggprojekt. Liftdumpercontainers verkar vara en utmärkt lösning för att hantera olika typer av material. Jag har också hört att det går att anpassa dem efter specifika behov, vilket är en stor fördel. Även om jag inte har använt en liftdumpercontainer själv, låter det som en praktisk lösning för både företag och privatpersoner. Det skulle vara intressant att höra fler erfarenheter från andra användare här!