Hej allihopa! Jag letar efter riktigt bra matpåsar som är hållbara och miljövänliga. Det är viktigt för mig att påsarna är återanvändbara och att de håller maten fräsch länge, speciellt när jag packar för utflykter eller fryser in rester. Jag har provat några olika varianter tidigare, men de slits snabbt eller håller inte tätt. Vet någon var jag kan hitta bra alternativ? Jag skulle verkligen uppskatta era rekommendationer och tips, gärna något som funkar både för frys och kylskåp.
top of page
ToppAktier
Analyser och diskussionsforum för Aktier. ToppAktier portföljen +1150%
bottom of page
Hej på er! Jag håller helt med om att det är viktigt med hållbara och återanvändbara påsar. Jag har också länge letat efter påsar som både fungerar bra för att hålla maten fräsch och som dessutom är miljövänliga. Ett annat alternativ som jag kan rekommendera är påsar gjorda av bivaxduk. De skiljer sig lite från de traditionella plast- eller silikonpåsarna, men de är utmärkta för förvaring av mat, särskilt frukt, bröd och ost. Jag tror att jag såg här www.matkasselistan.se och kanske kan du också hitta ditt alternativ, vem vet